Ervaringen met senioren sex

bron: omasexgezocht.nl/leden/Voelmejong
Ik ben zelf echt iemand die van daten houdt, met name als het om sex gaat. Ik heb het een hele tijd met jongere vrouwen geprobeerd, maar op een of andere manier wilde dit niet zo vlotten. Het klikte niet en daar baalde ik behoorlijk van. Maar in dat alles kwam uiteindelijk verandering, toen ik op een dag op een sexdate site voor senioren kwam. Ik wist niet wat er met mij gebeurde, ik was helemaal van slag. Natuurlijk had ik wel vaker oudere vrouwen gezien, maar nog nooit hadden ze mij zo opgewonden. Ineens wilde ik flirten met bejaarden en kreeg ik aan bejaarde sex op een eerste date beelden, die door mijn hoofd begonnen te flitsen. En in mijn broek, daar bleef het uiteraard ook niet rustig. Ik haalde mijn kleine jongen tevoorschijn en begon er fijn mee te spelen, terwijl ik op mijn gemak door de site begon te browsen en naar al die profielen en uitdagende foto’s zat te kijken. Ik was echt helemaal van slag, maar dat trok al snel bij en zette zich om in pure opwinding. Dit soort vrouwen wilde ik vanaf dat moment alleen maar aan hebben. Alleen kijken naar oudere vrouwen waar ik heerlijk mee zou kunnen flirten. Ik besloot dat ik ervaring met senioren sexdaten op moest doen, want als ik een beetje beslagen ten ijs wilde komen, moest ik wel weten wat te doen.
Al gauw vond ik de link ‘online dating senioren’ en daar klikte ik meteen op Daar kon ik mij gratis inschrijven en voor ik er erg in had, zat ik met een behoorlijk oud dametje te chatten. Ze zag er leuk uit. Haar rimpels spraken mij aan en haar hangende borsten leken mij te roepen. Ik maakte meteen een date, want ik wilde haar zo snel mogelijk in mijn bedje zien te krijgen. We spraken voor de volgende dag af. Gewoon, bij mij thuis. Daar had het omaatje geen enkel probleem mee.


Toen ze voor mijn deur stond, trok ik haar naar binnen en rukte ik de kleren van haar rijpe lichaam, tilde haar op en nam haar mee de trap op, op weg naar de slaapkamer. Ik legde haar op bed en heb haar echt intens laten genieten van alles wat ik haar te geven had. Ieder gat van haar rimpelige lichaam werd door mij goed gevuld. En vanaf daar ging het alleen maar verder. Ik heb nu alleen nog maar sex met senioren en voel mij daar heel eerlijk gezegd bijzonder goed bij. Ik wil niets anders meer en kan het iedereen aanraden. De datingsite waar ik kwam staat inmiddels bij mijn favorieten ingedeeld en ik klik er vrijwel iedere dag op, omdat ik weet dat er iedere dag nieuwe leden bij komen. Misschien is het ook wel iets voor jou? Ik heb mijn ervaring in ieder geval gedeeld, misschien wil jij je jouw verhaal ook wel kwijt? Hieronder kun je anoniem reageren. Ik ben erg benieuwd hoe jullie senioren sexdates verlopen zijn.

1 opmerking:

Neem hier ook eens een kijkje