Rijpe vrouwen opzoek naar sex

Als vrouwen ouder worden, hebben ze ineens veel meer zin in seks. Senioren vrouwen zijn op hun seksuele piek als ze 40 jaar oud zijn, zo heb ik ooit eens ergens gelezen. Dus waarom zou ik daar dan niet mijn voordeel mee doen, dacht ik bij mijzelf. Sex met oudere vrouwen, dat leek mij wel wat. Dus ik ben meteen online gegaan en zocht, maar het meeste wat ik vond waren sites voor bejaarden sexdating en daar had ik nou net geen behoefte aan. Dus ik zocht verder. In die tijd wit ik nog niet zo heel erg goed hoe ik iets in een zoekmachine op moest zoeken, dus op een gegeven moment gaf ik het maar op en besloot ik in mijn favoriete kroeg iets te gaan drinken.

Ik zat daar lekker op mijn gemak met een biertje in mijn hand en leunde wat aan de bar, toen ik de deur open zag gaan en er een ontzettend lekker ding naar binnen kwam zetten.
Ze had lange blonde haren en een perfect figuur, waar twee stevige borsten aan vast bleken te zitten. Het leek mij echt een van die potente oudere vrouwen waar ik over gelezen had. Dus ik schraapte mijn keel en wachtte tot ze aan een tafeltje ging zitten. Vervolgens nam ik mijn biertje mee en schoof ik bij haar aan tafel en vroeg of ze iets van mij wilde drinken. Aangezien het nog niet bijzonder laat was, wilde ze wel een kopje koffie hebben. Ik bestelde voor haar en terwijl ik een slokje van mijn bier nam, keek ik toe hoe ze over het koffiekopje blies om de inhoud af te laten koelen.


Haar mooie volle lippen waren getuit en ik zag al helemaal voor mij hoe ze mijn eikel zouden zoenen. Mijn lul werd er spontaan hard van. Ik weet niet of het aan mijn blik lag, of dat ze mijn gedachten kon lezen, maar ze stond op, kwam naast mij staan en wreef over mijn pik heen. “Als je zin hebt om eens te weten hoe het is om een sex relatie met oudere vrouwen te hebben, dan moet je me mij meegaan”, fluisterde ze in mijn oor. Ze liet haar koffie voor wat het was en vertrok.

Ik heb mijn biertje achterover geslagen en ben achter haar aangegaan. En dat was de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Wat vrouwen betreft althans. Want in haar auto heeft ze mij op de meest fantastische wijze gepijpt. Ik ben heerlijk in haar mooie ervaren mond klaargekomen . Daarna nam ze mij mee naar haar huis en daar hebben we heerlijk gevreeƫn. Uren achter elkaar. Het was waanzinnig lekker en sindsdien ben ik er heilig van overtuigd dat niet alleen rijpe vrouwen naar jongere mannen hunkeren, maar dat de heren minstens net zoveel naar vrouwen van de MILF leeftijd verlangen. Zo nu en dan kom ik haar tegen en dan krijg ik dat geile gevoel, dat door mijn lijf raast. Jammer genoeg is ze getrouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Neem hier ook eens een kijkje